هایلایت استوری ها می تونه در زمینه  تولید محتوا برای اینستاگرام نقش مهمی داشته باشه. شما در این بخش می تونین اطلاعات مهمی مثل تماس با ما، درباره ماه و … رو قرار بدین تا کاربر به محض ورود به صفحه به تمام اطلاعات اساسی که نیاز داره دسترسی داشته باشه. اما روش های خلاق دیگه ای هم در زمینه تولید محتوای خوب برای این بخش هست که کوکو کانتنت با بررسی برخی برندها اون ها رو بهتون معرفی می کنه.

چگونه از هایلات استوری اینستاگرام به شیوه حرفه ای ها استفاده کنیم؟

  1. برای معرفی کالاها استفاده کنین. می تونین برای هر کالای جدیدی که میاد یه هایلایت استوری اضافه کنین، یا به هر کالکشن یه هایلایت اختصاص بدین.

    استوری اینستاگرام
    از استوری اینستاگرام برای معرفی کالا استفاده کنین
  2. یه هایلایت برای پاسخ به سوالات رایج بسازین. یک روش اینه که سوالات رایج رو پیدا کنین و براشون با یه طراحی جواب ها رو بنویسین. روش ساده تر دیگه اینه که سوالاتی که ازتون پرسیده می شه رو اسکرین بگیرین و روی همون اسکرین پاسخ بدین.

    هایلایت اینستاگرام
    از هایلایت ها برای پاسخ به سوالات رایج استفاده کنین
  3. عکس هایی از پشت صحنه روند انجام کارها بذارین. این روش خوبی برای ایجاد حس صمیمیت با کاربران هست. البته برخی برندها هم برای نمایش بزرگی و مهارت شون از این شیوه استفاده می کنن.

    هایلایت های اینستاگرام
    از اتفاقات پشت صحنه در هایلایت های اینستاگرام صحبت کنین
  4. هشتگ ها یا کمپین هایی که ساختین رو معرفی کنین. می تونین از فعالیت های خودتون یا کاربران برای اون هشتگ ها گزارشاتی تهیه کنین و بذارین.

    استوری اینستاگرام
    در هایلایت ها هشتگ ها و کمپین هاتون رو به مخاطبین معرفی کنین
  5. روش های کاربردی رو معرفی کنین. مثلا روشی برای حل یه مشکل به وسیله کالا یا خدمات شما و یا نکته های کاربردی که به مسئله کسب و کار شما مرتبط می شه.

    استوری اینستاگرام
    در استوری هاتون نکته و شیوه های کاربردی به اشتراک بذارین
  6. نظرات مشتری ها و کاربران رو به اشتراک بذارین. این یه راه خوب برای نمایش رضایت مشتری ها به حساب میاد و باعث جلب اعتماد می شه.

    استوری اینستاگرام
    از نظرات مشتری ها برای جلب اعتماد استفاده کنین
  7. اخبار مهم در مورد برندتون رو توی هایلات استوری بذارین. این روش خوبی برای تعامل با کاربرهاست، به علاوه باعث می شه که افرادی که به تازگی با ورود به صفحه اینستاگرام با صفحه شما آشنا می شن بتونن در جریان کارهایی که در گذشته انجام دادین قرار بگیرن.

    استوری هایلایت
    تو هایلایت ها اخبار و اطلاعیه های برندتون رو قرار بدین

روش خودتون برای استفاده از هایلایت استوری داشته باشین

هر برندی با توجه به مخاطبان و سبکی که داره باید روش خاص خودش رو به کار بگیره. برا مثال نشون دادن عکس هایی از پشت صحنه کارها یا به اشتراک گذاشتن اتفاقات بامزه ای که در کسب و کارتون رخ می ده، برای یه کسب و کار می تونه ایجاد صمیمیت کنه و کاربران بیشتری رو جذب کنه. در حالی که برای برند دیگه ای که به دنبال روابط رسمی با مخاطبانش هست می تونه باعث دور شدن از جامعه هدفش بشه.

بهتره به خاطر بسپاریم که در زمینه کانتنت مارکتینگ هیچ وقت یه روش کلی و ثابت وجود نداره. باید شناخت خوبی از مخاطبین تون داشته باشین و بتونین و براساس نیاز و درخواستی که دارن محتوای خوب رو تولید کنین.