اگر هنوز برای تبریک سال نو برنامه‌ای در تقویم محتوای خود ندارید، کوکو کانتنت چند استوری تبریک عید نوروز آماده کرده است. این چند تصویر استوری اینستاگرام مناسب تبریک عید نوروز هستند که می‌توانید از سایت کوکو، با کیفیت بالا دانلود کنید و برای شبکه‌های اجتماعی خودتان استفاده کنید و به این واسطه سال نو را به کاربران خود تبریک بگویید.

استفاده از این استوری‌ها برای همگان رایگان است، اما همکاران ما در کوکو خوشحال می‌شوند که در صورت استفاده از این تصاویر، اینستاگرام کوکو با آدرس COCOcontent_net را هم تگ کنید.

پیشنهاد می‌دهیم این مطلب را هم مطالعه کنید: کپشن اینستاگرام: چگونه در اینستاگرام کپشن بنویسیم؟

چرا استوری تبریک عید نوروز نیاز است؟

این استوری‌ها برای کسب‌وکارهای کوچکی طراحی شده‌اند که هنوز عکس مناسب برای پست یا استوری تبریک عید ندارند. به کمک این استوری‌ها عید نوروز را به کاربران خود تبریک بگویید. اما چرا این تبریک مهم است؟

هر کسب‌وکاری برای برقراری ارتباط خوب با مخاطبانش، نیاز دارد تا در مناسبت‌های مهم واکنش مناسبی نشان دهد. این مناسبت‌ها برای هر دسته از مخاطبان متفاوت هستند، اما عید نوروز یکی از موقعیت‌های مهم برای تبریک است زیرا مناسبتی است که برای تمامی مخاطبان اهمیت دارد. در کنار این موضوع، با توجه به محبوبیت نوروز چنین پست یا استوری می‌تواند بازخورد خوبی از مخاطبان دریافت کند و اینگیجمنت اینستاگرام شما را بالاتر ببرد.

شبکه‌های اجتماعی فرصت خوبی برای برقراری ارتباط نزدیک با مخاطبان است. به همین دلیل حتی کسب‌وکارهایی که سایت هم دارند، بهتر است در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند تا هم مشتری‌های جدید جذب کنند و هم مشتری وفادار بسازند.

تمامی فایل‌های زیر با کیفیت و سایز بالا هستند و کافی است آن‌ها را ذخیره کنید و سپس در پست یا استوری اینستاگرام خود قرار دهید.

استوری عید نوروز 1400
استوری عید نوروز 1400
استوری تبریک عید نوروز
استوری تبریک عید نوروز
در سایه ایزد تبارک عید همگی بود مبارک
در سایه ایزد تبارک عید همگی بود مبارک
استوری سال نو مبارک
استوری سال نو مبارک