Toggle menu

تولید محتوا اینستاگرام با هدف جذب مخاطب

نمونه‌های محتوایی که در ادامه می‌بینید، بخش‌هایی از پروژه تولید محتوا اینستاگرام با هدف جذب مخاطب هستند. صفحه مورد نظر متعلق به یک آموزشگاه ریاضیات بود. مسئولین این شرکت قصد داشتند که از تولید محتوا و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبین نوجوان خود استفاده کنند. از طرفی به جذب مخاطب جدید هم بپردازند.

استراتژی محتوا این صفحه اینستاگرام چه بود؟

در استراتژی محتوا این صفحه از تولید ویدئوهای جذاب و سوالات هوش و ریاضی، معماهایی کوتاه در استوری و پست‌های آموزشی کمک گرفته شد. برای طراحی پست‌ها و الگوی کلی در صفحه، از مفهوم و موضوع اصلی مجموعه، یعنی آموزش ریاضی کمک گرفته شد. البته موضوع قابل توجه بعدی، نوع مخاطبین و رده سنی آنها بود که برای کاربرد رنگ و سبک طراحی، این موضوع هم مد نظر قرار گرفت.

در این پروژه تمامی موضوعات، سبک تولید محتوا و تولید محتوا با مجموعه کوکو کانتنت بود. پست‌های اینستاگرام به همراه برنامه، کپشن و هشتگ‌های مورد نیاز برای مجموعه ارسال می‌گردید.

تولید ویدئوهای آموزشی اینستاگرام

یکی از بخش‌های اساسی و مهم در پروژه تولید محتوا اینستاگرام با هدف جذب مخاطب، تولید ویدئوهای جذابی است که بتواند مخاطب را به ارتباط با صفحه و قرار دادن کامنت ترغیب کند. در ادامه می‌توانید دو نمونه از ویدئوهای تولید شده توسط کوکو کانتنت را ببینید.

از تعرفه‌های تولید محتوا کوکو کانتنت مطلع شوید.

نکته‌ای در رابطه با تولید محتوا اینستاگرام با هدف جذب مخاطب

در مورد تولید محتوا واقع‌بین باشید. زیرا تولید محتوا به تنهایی نمی‌تواند باعث رشد کامل و خوب در پیج شما شود. برای رشد بهتر صفحه نیاز به برنامه‌ریزی، بررسی رقبا و تعیین هزینه برای تبلیغات دارید. شما در این راه به یک راهنما نیاز دارید تا با الگوریتم‌های اینستاگرام و روش کار آنها آشنا باشد و بتواند در زمینه‌های مورد نیاز کمک کند تا بهترین روش را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

اگر برای رشد و پیشرفت در اینستاگرام به کمک نیاز دارید، با کوکو در ارتباط باشید.