Toggle menu

تعرفه ها

پکیج کامل

مشاوره اینستاگرام
مناسب برای رشد بهتر صفحه
تعیین استراتژی محتوا با بررسی شرایط و رقبا
ارائه تقویم محتوا با موضوعات مناسب
مشاوره تبلیغات روش‌های مناسب تبلیغ بر اساس بودجه
ارائه سناریو تخصصی برای ویدئو
هفته‌ای یک جلسه مشاوره
ارائه روش‌هایی برای تولید محتوای اثربخش بر اساس موضوع صفحه
ارائه راهنمای کپشن نویسی به همراه هشتگ‌های اختصاصی
با بودجه از 2 میلیون تومان به بالا به ازای هر ماه

پکیج کامل

تولید محتوا سایت
برای جذب مخاطب و فروش در سایت
تعیین استراتژی محتوا با بررسی شرایط و رقبا
تعیین کلمه کلیدی و تیترنویسی جذاب
محتوای وبلاگ سایت کاملا تخصیی و سئو شده
توضیح تخصصی برای محصولات
ارائه محتوا کاملا یونیک و سئو شده
محتواگذاری و قرار دادن مطالب داخل سایت
پشتیبانی از سایت
تهیه و طراحی بنر و اسلایدر برای سایت
با بودجه از 2 میلیون تومان به بالا به ازای هر ماه

پکیج کامل

تولید محتوا اینستاگرام
مناسب برای کسب‌وکارها
تعیین استراتژی محتوا با بررسی شرایط و رقبا
ارائه تقویم محتوا با موضوعات مناسب
مشاوره تبلیغات روش‌های مناسب تبلیغ بر اساس بودجه
مدیریت صفحه و اختصاص ادمین
تولید پست چند اسلایدی، اسلایدی و اینفوگرافیک
طراحی انواع ویدئو و فتو موشن
محتواسازی استوری بر اساس نیاز صفحه شما
ارائه کپشن به همراه هشتگ اختصاصی برای هر پست
با بودجه از 4 میلیون تومان به بالا به ازای هر ماه

قیمت تولید محتوا در کوکو کانتنت چقدر است؟ اگر برای یافتن پاسخ این سوال این متن را می‌خوانید، پیشنهاد می‌دهیم تا آخر این متن همراه ما باشید زیرا پاسخ سوالات خود در زمینه‌ی انواع محتوایی که کوکو تولید می‌کند، انواع و تعرفه‌های تولید محتوا را متوجه خواهید شد.

انواع تعرفه تولید محتوا کوکو کانتنت

به منظور رفع نیازهای مشتریان مختلف، دو نوع تعرفه کلی برای تولید محتوا، در همه‌ی انواع محتوا (متنی، تصویری، ویدئویی) در نظر گرفته شده است:

1. پکیج‌های محتوا

چنین محتوایی برای آن دسته از افراد، شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که به تعداد بیشتری از محتوا نیاز دارند، یا قصد دارند اداره اینستاگرام خود را به کوکو کانتنت بسپارند. بر حسب تعداد محتوا و خدماتی که درخواست دارید، درصدی تخفیف و خدماتی ویژخ در نظر گرفته می‌شود. برای اطلاع بیشتر از قیمت‌ها و جزئیات پکیج‌ها با ما در تماس باشید.

2.محتوای تکی:

تولید محتوای تکی، شیوه معمول کار است. این شیوه می‌تواند برای افرادی که به تعداد کمی محتوا نیاز دارند مناسب باشد. تعرفه تولید محتوا در تعداد کم، بر اساس نرخ‌هایی ثابت و براساس نوع محتوای شما، محاسبه می‌شوند. در این محتوای تکی، تخفیف پلکانی برای سفارش تعداد هم در نظر گرفته می‌شود. برای اطلاع از جزئیات نرخ‌ها با ما در تماس باشید.

کوکو چه نوع محتوایی تولید می‌کند؟

کوکو محتوا را به 3 شکل ارائه می‌دهد، که تعرفه تولید محتوا برای هرکدام از آن‌ها متفاوت است.

محتوای متنی

محتوایی متنی، برای مناسب برای سایت‌هاست. کوکو محتوایی مخصوص شما را تولید می‌کند که متناسب با سبک برند شماست و نکات مهمی از جمله قوانین نگارشی و قوانین سئو هم در آن مد نظر قرار گرفته است. مطالب به توافق با موضوعات پیشنهادی شما، یا سر فصل‌های پیشنهادی از سمت ما تولید می‌شوند. طریقه‌ی شمارش این نوع محتوا، تعداد کلمه در هر مطلب است.

محتوای تصویری

در این سبک از محتوا، مطالب در قالب تصویر ارائه می‌شوند. محتوای تصویری هم برای سایت و هم شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارد. در سایت برای قرار دادن در بین مطالب و برای توضیح بهتر موضوعات استفاده می‌شود. در شبکه‌های اجتماعی هم به عنوان مهم‌ترین ابزار برای جلب توجه مخاطب مورد استفاده قرار می‌گیرد. استوری و پست اینستاگرام، اینفوگرافیک و… همه در دسته محتوای تصویری قرار می‌گیرند. تعرفه تولید محتوا تصویری و شیوه‌ی شمارش این نوع محتوا برحسب «اسلاید» است و هر یک محتوای تصویری یک اسلاید محسوب می‌شود.

محتوای ویدئویی

محتوایی برای توضیح بهتر مطالب، از طریق ویدئوهایی دو بعدی است. محتوای ویدئویی برای سایت، بسترهای مخصوص ویدئو مثل آپارات و یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع محتوا از طریق تعداد ثانیه محاسبه می‌شود و هر 15 ثانیه یک واحد به حساب می‌آید.

سایر خدمات کوکو کانتنت

علاوه بر تولید محتوا در حوزه مورد نظر شما که تعرفه تولید محتوا آنها در بالاتر ذکر شد، کوکو کانتنت خدمات دیگری هم ارائه می‌دهد که به شرح زیر هستند:

1. ساخت استراتژی محتوا و برندسازی محتوایی

استراتژی محتوا و برندسازی محتوایی بر اساس آن، از موضوعات مهم در زمینه‌ی بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing هستند که در جهت ساخت چهره‌ی برند شما با کمک محتوا عمل می‌کنند. استراتژی محتوا می‌تواند برای سایت یا شبکه‌های اجتماعی تدوین شود.

در خصوص استراتژی محتوا در این مطلب بیشتر صحبت کردیم: استراتژی محتوا چیست؟

2. تدوین تقویم محتوا

تقویم محتوا یک برنامه هدفمند برای تولید محتوای شماست. در این برنامه کلمه‌های کلیدی، موضوعات پرطرفدار و … بر اساس بازه زمانی مشخص می‌شوند و محتوا طبق این برنامه تولید می‌گردد.این برنامه می‌تواند برای شبکه‌های اجتماعی مختلف و یا سایت تدوین گردد.

هدیه: در صورتی که از خدمات تولید محتوا، با تعداد 20 عدد و یا بالاتر استفاده کنید علاوه بر تخفیف پلکانی، یک تقویم محتوایی هم برای مطالب شما آماده می‌گردد.

3. مدیریت شبکه‌های اجتماعی

اگر برای راه‌اندازی، رشد و مدیریت شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام نیاز به راهنمایی کمک دارید، کوکو می‌تواند خدماتی بر حسب نیازهای شما ارائه دهد. نرخ این پکیج‌ها برای اینستاگرام در ابتدای صفحه ذکر شده‌اند.