Toggle menu

نمونه کار تولید محتوا برای اینستاگرام با موضوع کاریابی

تولید محتوا در اینستاگرام پیچیده‌تر از سایت و حتی سایر شبکه‌های اجتماعی است. در ادامه چند نمونه کار تولید محتوا برای اینستاگرام برای یک صفحه با موضوع کاریابی را می‌بینید.

این روزها اینستاگرام یکی از پر مخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در کشور ماست. از طرفی الگوریتم‌های اینستاگرام به شکلی طراحی شده‌اند که به پست‌های جذاب، فرصت دیده شدن بیشتری بدهند. با توجه به ماهیت اینستاگرام، که یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است، تولید محتوا جذاب و منحصر به فرد از نکات مهم برای موفقیت در این فضاست.

یک نمونه کار تولید محتوا برای اینستاگرام

موضوع این صفحه، بازاریابی محتوا و برندسازی محتوایی برای یک سایت کاریابی است و تولید محتوا و ساخت استراتژی صفحه بر اساس این نکات انجام شده است. مخاطبین این صفحه عموما افرادی حرفه‌ای و بزرگسال، اما جوان هستند که در انتخاب تصاویر و موضوعات مطالب، این موضوع لحاظ شده است.

در این جهت تمام کارهای صفحه، از انتخاب یک سبک کلی تا دسته‌بندی موضوعات و ایده برای تولید محتوا انجام شده است.

محتوای این صفحه شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. ویدئوهای آموزشی با سبکی متفاوت
  2. پست‌های اسلایدی با اطلاعات مفید و مرتبط به صفحه
  3. استوری‌های کاریابی
  4. پست‌های مناسبتی

تولید محتوا ویدئویی با سبکی متفاوت و تاثیرگذار

برای تولید ویدئوهای تاثیرگذار، از نظرات کارمندان و افراد مختلف در تولید ویدئوها کمک گرفته شد. در واقع با این روش نه تنها از تجربیات افراد دیگر استفاده می‌شد بلکه در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی می‌شد و دیگر نیازی به نریتور نبود. در نهایت برای ارائه ویدئو یک سبک جالب و متفاوت به کار گرفته شد تا بتواند تاثیری خوبی روی مخاطب داشته باشد.

نمونه دیگری از پست‌ها هم، مطالب ویدئویی کوتاهی هستند. چنین پست‌هایی برای شروع کار یک صفحه می‌توانند از پست‌های عکس‌دار بهتر عمل کنند. در ادامه دو نمونه کار تولید محتوا برای اینستاگرام را می‌بینید.

برای محتوا خلاقانه اینستاگرام، مشاوره بگیرید

عکس‌هایی که در ادامه می‌بینید، بخشی از پروژه اجرا شده هستند. کوکو می‌تواند بر اساس نیاز شما، بهترین روش را برای حضور و رشد در شبکه‌های اجتماعی معرفی کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان