Toggle menu

تولید محتوای پیج اینستاگرام زبان انگلیسی

تولید محتوای پیج اینستاگرام زبان انگلیسی روشی برای دستیابی به مخاطبان جدید در حیطه کاری است. تفاوتی ندارد که فعالیت شما در حوزه کودک باشد، یا در زمینه آموزش زبان برای آیلتس فعالیت دارید، یک موسسه هستید و یا یک معلم و… در نهایت اینستاگرام فضای مناسبی برای شما است تا بتوانید به مخاطبین جدید دست پیدا کنید.

این فضا به شما و کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد تا بدون در نظر داشتن محدودیت‌های مکانی، مخاطبینی از سراسر جهان داشته باشید و اگر قصد آموزش زبان انگلیسی به فارسی زبان‌ها را داشته باشید، می‌توانید به تمامی فارسی زبانانی که در گوشه‌های مختلف جهان هستند دسترسی داشته باشید. اما برای این امر، با توجه به رقابتی که در این بازار وجود دارد، باید نکاتی را نیز در نظر بگیرید. که در ادامه کوکو کانتنت به بررسی دقیق‌تر این موضوع خواهد پرداخت.

چگونه در اینستاگرام پیشرفت کنیم؟

دو اهرم اساسی برای موفقیت در اینستاگرام عبارتند از: تولید محتوای خوب و معرفی صفحه به مخاطبین جدید. در زمینه تولید محتوا شما باید استراتژی محتوای مناسب را با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف به دست آورید، انواع نمونه تولید محتوا برای آموزش زبان را بررسی کنید و در نهایت به مرحله تولید محتوا برسید.

پس از محتواسازی باید برای دستیابی به مخاطبین جدید تلاش کنید. الگوریتم اینستاگرام به شیوه‌ای طراحی شده است که باید برای پیشرفت در این فضا تبلیغات انجام دهید. در خارج از ایران و برای کسب‌وکارهایی که مخاطبین آنها خارج از ایران هستند، می‌توان از شیوه تبلیغات اسپانسری اینستاگرام استفاده کرد اما با توجه به محدودیت‌هایی که انواع اپلیکیشن‌های خارجی برای کاربران ایرانی قرار داده‌اند، امکان استفاده از این نوع تبلیغات برای مخاطبین ایرانی وجود ندارد، اما همچنان روش‌های دیگری برای تبلیغات هستند از جمله تبلیغات انبوه، تبلیغ در پیج‌های مختلف و…

تولید محتوای پیج اینستاگرام زبان انگلیسی

در اینستاگرام انواع مختلفی از محتوا وجود دارند که عبارتند از: محتوای تک اسلایدی عکس، محتوای تک اسلایدی ویدئو یا IGTV، محتوای چند اسلایدی (ورق زدنی)، محتوای ریلز و محتوای استوری. هر کدام از این نوع از محتوا برای اهداف مختلفی مناسب هستند. برای مثال در عین حال که محتوای چند اسلایدی معمولا ذخیره (Save) بیشتری از مخاطب می‌گیرد، محتوای ویدئویی برای مخاطب جذاب‌تر است و محتوای موشن گرافیک برای مباحث آموزشی مناسب‌تر است. در ادامه برخی از نمونه کارهایی که در زمینه تولید محتوا برای یک صفحه اینستاگرام با موضوع زبان انگلیسی هستند را برای شما خواهیم گذاشت.

نمونه محتوا با ویرایش ویدئو آموزشی شخص. در این نوع محتوا موضوع و سناریو به شما ارائه می‌شود، بعد از ضبط توسط کارفرما، ویرایش از جمله قرار دادن زیرنویس، حذف پرده سبز، ویرایش صدا و… توسط کوکو کانتنت انجام می‌شود.

در ادامه یک نمونه موشن گرافیک برای تولید محتوای پیج اینستاگرام زبان انگلیسی را می‌بینید که بر حسب سبک پیج طراحی و اجرا می‌شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و معرفی پکیج‌ها و تعرفه‌ها، با ما در ارتباط باشید: