Toggle menu

نمونه محتوا با موضوع سفر

وقتی صحبت از اینستاگرام به میان می‌آید، محتوای تصویری حرف اول را می‌زند. این نمونه محتوا با موضوع سفر، یک نمونه تصویر مناسب برای اینستاگرام است. در واقع در فضای شبکه‌های اجتماعی، یک محتوای خوب محتوایی است که بتواند توجه کاربرها را به سمت صفحه شما جلب کند.

این روزها تقریبا هر کسب‌وکاری یک صفحه اینستاگرام راه‌اندازی می‌کند، حتی خیلی ازصفحات هزینه زیادی هم برای تبلیغات می‌کنند، اما فقط تبلیع کافی نیست. شما با یک تبلیغ کاربرها را به صفحه خود جلب می‌کنید، اما باید دلیل کافی ایجاد کنید تا آنها ترغیب به فشردن دکمه FOLLOW شوند و به دنبال کننده شما تبدیل شوند. اینجاست که بازاریابی محتوا به کمک شما می‌آید. در مرحله بعد از جذب مخاطب، باید با استفاده از محتوای جذاب، خدمات خود را معرفی کنید.

ما در اینجا یک نمونه محتوا با موضوع سفر را قرار دادیم که می‌تواند برای کسب‌وکارهای زیادی از جمله آژانس‌های مسافرتی، وبلاگ‌نویسان مسافرتی و هر کسی که خدمات یا کالایی مربوط به سفر را ارائه می‌دهد، مناسب باشد.

اگر به بازاریابی محتوا نیاز دارید، با کوکو کانتنت در تماس باشید.

مشاوره رایگان

نمونه محتوا با موضوع سفر برای جاذبه‌های کیش

وقتی صحبت از یک مکان دیدنی در ایران می‌شود، جزیره کیش از اولین مناطقی است که به ذهن خطور می‌کند. این جزیره مرجانی زیبا با تفریحات و جاذبه‌های مختلف یکی از نقاط جذاب ایران است که سالانه مسافرهای زیادی را به خود جذب می‌کند. در ادامه توضیح کوتاهی در این مورد می‌نویسیم و این جاذبه‌ها را معرفی می‌کنیم:

  • کشتی یونانی که ساخت بریتانیا است و سال 1345 به گل نشسته و منظره قشنگی در نزدیک غروب دارد.
  • تفریحات آبی از جمله پاراسل، غواصی، اسکی روی آب، شاتل و بنانا و جت‌اسکی.
  • شتر سواری یا تور سافاری در بیابان و بین شن‌ها.
  • ساحل مرجانی با منظره دیدنی.
  • شهر زیرزمینی کاریز که یه قنات قدیمی هست با سقفی مرجانی که حالا در آن رستوران، بازارچه صنایع دستی و موزه ساخته شده است.