کوکو برای شما محتوا تولید می کنه. اما سوالی که پیش میاد اینه:

محتوا چی هست؟

محتوا یا content هر مطلبی هست که روی سایت، شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک و … قرار می گیره که می تونه به شکل نوشتاری یا تصویری یا ترکیبی از هر دوتای این ها باشه.

بازاریابی محتوا چیه؟

پیدا کردن مشتری های جدید با تکنیک های قدیمی هر روز کمرنگ تر می شن و  دیجیتال مارکتینگ یا به اصطلاح بهتر بازاریابی در فضای اینترنتی جای روش های سنتی رو میگیره، در دنیای اینترنت هم یکی از شاخه های اساسی برای جذب مشتری ها، محتوا و مطالبی هستن که ارائه می شن که اون رو با اسم بازاریابی محتوا یا Content Marketing میشناسن.

بازاریابی محتوا یه کار تخصصی هست، باید استراتژی داشته باشه و فقط توانایی نوشتن یا طراحی تصاویر نمی تونه یه محتوای تاثیرگذار بوجود بیاره. یه محتوای خوب ترکیبی از به کار گیری توانایی های مختلف هست، از نوشتن تا تحلیل و طراحی همه در این کار تاثیرگذار هستن. محتوایی که بتونه یه کاربر رو جذب کنه نتیجه ی تجربه و مهارت در کنار هم هست و کوکو به شما تضمین میده که محتوای خوب و با کیفیتی رو تولید کنه.

.

به طور کلی افراد به سه دلیل تصمیم میگیرن از بازاریابی محتوا استفاده کنن:

اول: بالا بردن فروش شون. محتوا در اینترنت کار ویترین در دنیای واقعی رو انجام می ده و محتوای با کیفیت می تونه توجه بیشتری رو جلب کنه.

دوم: بالا بردن وفاداری مشتری هاشون. یه محتوای با کیفیت اعتبار به برند و کسب و کارتون می ده، باعث می شه مشتری ها بیشتر اعتماد کنن و در نتیجه وفادارتر بمونن.

سوم: دست پیدا کردن به بازار هدف بزرگتر. چون می تونن بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی خدمات و محصولات شون رو از طریق اینترنت به آدم های بیشتری معرفی کنن.

بازاریابی محتوا
دلایل استفاده از بازاریابی محتوا

این روزها خیلی از شرکت ها تصمیم میگیرن برای بخش محتواسازی یه نیروی جدید استخدام کنن، اما پیدا کردن یه محتواساز خوب توی این روزها کار آسونی نیست، آزمون و خطا برای جذب نیرو زمان بر و هزینه بر هست، به علاوه دغدغه درگیری با یه نیروی جدید برای شرکت ها می تونه سخت باشه و حالا کوکو این مشکل رو برای شما حل می کنه، اون محتوای حرفه ای بر اساس فاکتورهای مورد نیازتون رو تامین میکنه.