Toggle menu

نمونه محتوا اینفوگرافیک تفریحی | اینفوگرافیک کف بینی

محتوا اینفوگرافیک یک روش خوب برای انتقال مفاهیم است که در بین مطالب، به خوبی جلب توجه می‌کند. این روش هم برای شبکه‌های اجتماعی و هم برای سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اینفوگرافیک‌ها در واقع عکس‌هایی هستند که طراحی شده‌اند تا اطلاعاتی را به مخاطب منتقل کنند. چون این اطلاعات به‌صورت تصویری هستند، می توانند روی کاربرها تاثیر بهتری داشته باشند و توجه مخاطب را جلب کنند.

حتی اینفوگرافیک‌ها از نظر سئو هم برای سایت مناسب هستند، زیرا در بخش «تصاویر» موتورهای جستجو هم نمایان می‌شوند.

کوکو اینفوگرافیک‌های مختلف با هر موضوعی را آماده می‌کند. برای طراحی و ساخت یک محتوا اینفوگرافیک شخصیت برند شما، سلیقه مخاطبین و یا کسانی که دوست دارید به سمت برند شما جذب شوند، در نظر گرفته می‌شوند و یک محتوای عالی برای سایت و شبکه‌های اجتماعی تولید می‌شود.

اینفوگرافیک با موضوع تفریحی

یکی از روش‌های جذب مخاطب، اینفوگرافیک‌هایی با موضوعاتی تفریحی است. چنین محتوایی شاید بطور مستقیم با موضوع صفحه شما ارتباط نداشته باشد، اما برای مخاطبین جذاب است. در مورد تولید این اینفوگرافیک‌ها باید سلیقه مشتری‌های شما در نظر گرفته شود، اما نکته مهم درمورد این سبک از محتواها قابلیت اشتراک‌گذاری بالاست، که خود همین موضوع باعث جذب مخاطبین و مشتری‌های جدید می‌شود.

نمونه محتوا اینفوگرافیک با موضوع کف بینی

طالع‌بینی، کف‌بینی و… از موضوعات مورد علاقه بسیاری از مخاطبین هستند و حتی مجلات قدیمی هم از چنین مطالبی برای جذب مخاطب استفاده می‌کردند. در بسیاری از موارد بیشتر خانم‌ها به چنین موضوعاتی علاقه‌مند می‌شوند. این نمونه محتوا اینفوگرافیک، یک محتوای تفریحی است. اگر کسب‌وکاری مثل آرایشگاه، مزون و… دارید و با قصد جذب مخاطبین خانم را دارید، مطلبی با این سبک می‌تواند مناسب باشد.

برای دیدن اینفوگرافیک در سایز کامل روی عکس کلیک کنید