با توجه به اینکه این روزها اینستاگرام پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است و کسب‌وکارهای زیادی به درآمدهای زیادی در آن رسیده‌اند، جای تعجبی ندارد تیترهایی مثل «پکیج افزایش فالوور اینستاگرام تضمینی» طرفداران زیادی داشته باشند. اما این تیترها چقدر واقعی هستند؟ در این پست، کوکو کانتنت به این موضوع می‌پردازد و بطور کامل در مورد آن توضیح می‌دهد.

تبلیغات پکیج افزایش فالوور اینستاگرام تضمینی را باور کنیم یا نه؟

شاید شما هم در دایرکت اینستاگرام‌تان یا تبلیغاتی در گوشه و کنار سایت‌ها، با تبلیغ پکیج برای افزایش تضمینی فالوور اینستاگرام مواجه شده باشید. در این پکیج‌ها معمولا به شما عدد خاصی از فالوور، لایک و… را تضمین می‌کنند که با دریافت پکیج در یک ماه کسب خواهید کرد. اینکه این پکیج‌ها گزینه خوبی هستند، بستگی به هدف شما دارند. اگر هدف شما از فعالیت در اینستاگرام صرفا بالا رفتن عددها است و کسب فالوور واقعی و کسب سود برای شما اهمیتی ندارد، پس حتما یکی از این پکیج‌‌ها را تهیه کنید. در غیر این صورت در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری برای دوری از این پکیج‌ها به دست آورید.

مطلب دیگری که می‌تواند برای شما مفید باشد: در کمپین جذب فالوور اینستاگرام شرکت کنم؟

چرا پکیج تضمینی افزایش فالوور اینستاگرام پیشنهاد نمی‌شود؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم، در این پکیج‌ها عدد خاصی را به شما تضمین می‌کنند. اما مشکل دقیقا همینجاست. یعنی مشکل اصلی واژه «تضمینی» است. چرا که:

تضمین یک عدد خاص دربرای تمامی پیج‌های اینستاگرام ممکن نیست. زیرا رشد هر صفحه بر اساس موارد مختلفی در این فضا تعیین می‌شود.

چه عواملی رشد یک صفحه را تعیین می‌کنند:

  • موضوع کار
  • مخاطبین هدف
  • نوع محتوا
  • سبک محتوا
  • بودجه برای تبلیغات
  • و…

برای درک پکیج افزایش فالوور تضمینی، به این دو مثال توجه کنید:

  1. پزشکی که تخصص فعالیت در زمینه‌ای خاص دارد را فرض کنید. حتی کسی که تبحر زیادی در کار خود دارد، آیا او برای درمان قطعی «تمام» بیماران خود تضمین 100% می‌‌دهد؟
  2. مکانیکی را تصور کنید که در کار خود سابقه بسیار زیادی دارد، آیا او می‌تواند برای تعمیر «همه» ماشین‌هایی به او مراجعه می‌کنند، تضمین قطعی بدهد؟

در هر دو مثال‌های بالا جواب «خیر» است. چرا که نتیجه در هر دو مورد بر اساس عوامل غیرقابل پیش‌بینی تعیین می‌شود. در مورد فعالیت در اینستاگرام هم «الگوریتم اینستاگرام» همان فاکتور غیرقابل پیش‌بینی است که مدام هم در حال تغییر است.

حتی در خوشبینانه‌ترین حالت اگر در پکیج افزایش فالوور اینستاگرام تضمینی برای شما تبلیغاتی هم صورت بگیرد، همواره این خطر وجود دارد که از جایی به بعد برای شما فالوور فیک استفاده کنند تا به عدد تضمین شده برسند. نتیجه استفاده از فالوور فیک، صرفا بالا رفتن عدد فالوورهای شماست. در حالی تعامل (یا همان اینگیجمنت) صفحه شما کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه این اتفاق الگوریتم صفحه شما را غیر جذاب برای مخاطبان تلقی کرده و شما را به افراد دیگر نشان نمی‌دهد. و به این ترتیب هر روز، قدم به قدم به نابودی و شکست در اینستاگرام نزدیک‌تر می‌شوید!

پس چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟

بسیاری از کسانی که قصد فعالیت برای کسب‌وکار خود را دارند، ماهیت اینستاگرام و کلا فعالیت در فضای مجازی، جدید است. از این نظر گمان می‌برند حتما یک کد مخفی و راه میان بری برای دست‌یابی به موفقیت وجود دارد. در نتیجه تبلیغاتی مثل پکیج افزایش فالوور اینستاگرام تضمینی، برای آنها قابل قبول است. اما واقعیت این است که طراحان الگوریتم اینستاگرام تمام تلاش خود را می‌کنند تا الگوریتم را برای کسب‌وکارها پیچیده کنند. چرا؟ چون هدف آنها سفارش تبلیغات کسب‌وکارها روی بستر اینستاگرام است. اما از آنجایی که به دلیل تحریم‌های بین‌المللی در ایران نمی‌توانیم از قابلیت تبلیغ در اینستاگرام استفاده کنیم، کار ما کمی سخت‌تر می‌شود، اما موفقیت همچنان امکان‌پذیر است.

یک مطلب پیشنهادی: 4 روش موفقیت محتوا اینستاگرام

تولید محتوای خوب، استفاده از روش‌های درست تبلیغات و مارکتینگ در اینستاگرام و از همه مهم‌تر صبر و صبر و صبر، از مهم‌ترین عوامل موفقیت در فضای اینستاگرام هستند.

برای دریافت نقشه موفقیت در اینستاگرام با کوکو در ارتباط باشید.