موضوع قدیمی خرید پیج اینستاگرام از مسائل مطرح در زمینه فعالیت در این شبکه اجتماعی است که کوکو در این مطلب به بررسی این موضوع می‌‌پردازد. این یک گزارش اختصاصی از کوکو کانتنت درباره خرید صفحه اینستاگرام است.

جذب و ساخت جامعه‌ای از فالوورهای وفادار در اینستاگرام، وقت و صبر زیادی می‌خواهد به همین دلیل هم بسیاری از مشاغل تصمیم می‌گیرند راه میانبر بروند و به راحتی حساب‌های اینستاگرام با فالوور زیاد را خریداری کنند. با این حال پیشنهاد می‌دهیم قبل از هر اقدامی مبنی بر خرید یک صفحه اینستاگرام، تا آخر این متن را بخوانید و از تمام خطرات و مشکلات احتمالی ناشی از این اقدام آگاه شوید.

صفحه جدید اینستاگرام کوکو را دنبال کنید و هر روز اطلاعات جدیدی در مورد تولید محتوا در اینستاگرام به دست آوردید
صفحه جدید اینستاگرام کوکو را دنبال کنید و هر روز اطلاعات جدیدی در مورد تولید محتوا در اینستاگرام به دست آوردید

آیا خرید پیج اینستاگرام خوب است؟

این روزها که فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و مزایای آن برای کسب‌وکارهای مختلفی مشخص شده است، موفقیت در این شبکه اجتماعی به اولویت کسب‌وکارهای مختلفی تبدیل شده است. بسیاری از افراد به دنبال میانبرهایی برای این موفقیت هستند و یکی از اولین راه‌هایی که به ذهن افراد می‌رسد، خرید صفحه اینستاگرام است. اما آیا این راه خوبی است؟

اگر به دنبال جوابی خلاصه برای این سوال می‌گردید، باید همین اول کار بگوییم که : نه، این اصلا ایده خوبی نیست.

اما اگر به دنبال دلایل بیشتر برای قانع شدن هستید، ادامه این متن را بخوانید.

1. الگوریتم اینستاگرام باهوش‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید

الگوریتم اینستاگرام کاربرانی را که طبیعی رشد می‌کنند را مورد توجه قرار می‌دهد. و آنها تشویق می‌کند برای این رشد طبیعی از تبلیغات درون برنامه‌ای اپلیکیشن استفاده کنند (که در ایران این امکان فعال نیست)، در نتیجه مخالف سفت و سخت خرید و فروش اکانت در اینستاگرام است و حتی این موضوع را در قوانین و مقررات خود هم مطرح کرده است. در نتیجه شما اجازه خرید و یا فروش یک صفحه اینستاگرام را ندارید، در صورتی که چنین عملی انجام دهید، قوانین را نقض کرده‌اید و الگوریتم شما را مجازات می‌کند. چطور؟ با نمایش ندادن شما به مخاطبین!

متن قوانین و مقررات اینستاگرام مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش صفحه اینستاگرام
متن قوانین و مقررات اینستاگرام مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش صفحه اینستاگرام

اما الگوریتم چطور متوجه می‌شود که شما پیجی را خریده‌اید؟ قبل از خرید یک پیج به احتمال زیاد تمامی پست‌های قبلی آن پاک می‌شوند، این خود یک زنگ خطر جدی برای الگوریتم اینستاگرام است. بعد از خرید پیج اینستاگرام هم شما به احتمال زیاد تغییر موضوع خواهید داشت، از هشتگ‌ها و مطالب جدیدی در صفحه استفاده می‌کنید که همه برای اینستاگرام کارت‌های قرمزی هستند که نشان از خرید پیج اینستاگرام دارد.

در نهایت با احتمالی نزدیک به 99% الگوریتم اینستاگرام مچ شما را می‌گیرد.

2. خرید صفحه اینستاگرام خطرناک است

در هر حال خرید یک حساب اینستاگرام خطرناک است . زیرا احتمال دارد که بعد از دریافت پول، پیجی به شما تحویل ندهد یا اگر تمام راه‌های دسترسی فرد مورد نظر را نبندید، بعد از فروختن و فعالیت شما، به راحتی صفحه را از چنگ شما بیرون آورند. اما حتی اگر در معامله کلاهبرداری رخ ندهد ممکن است در نهایت با حسابی پر از فالوورهای غیرواقعی مواجه شوید.

3. شما از گذشته صفحه خبر ندارید

ممکن است برای جذب مخاطب، فعالیت‌هایی خلاف قوانین اینستاگرام هم در صفحه انجام شده باشند. کارهایی مانند فالو و آنفالو کردن غیر طبیعی، استفاده از ربات‌های جذب فالوور، فرستادن پیام‌های زیاد و اسپم و… که تمام این فعالیت‌ها از نظر الگوریتم اینستاگرام امتیاز منفی به شمار می‌روند و شانس صفحه را برای دیده شدن کمتر می‌کنند.

دلایلی برای دوری از خرید صفحه اینستاگرام
دلایلی برای دوری از خرید صفحه اینستاگرام

4. مخاطب‌های پیج به احتمال زیاد مخاطبین جامعه هدف شما نیستند

یکی از راه‌های معمول برای جذب فالوور در پیج‌های فروشی، قرار دادن عکس‌های نامتعارف است. حتی ممکن است صفحه اینستاگرام خریداری شده، در اثر هک شدن از یک فرد دیگر دزدیده شده باشد و چه کسی دوست دارد در یک پیج دزدی فعالیت خود را شروع کند؟

اما حتی اگر این روش‌ها هم استفاده نشده باشند، در هر صورت مخاطبین این صفحه آماده، برای دیدن مطالب شما آن را فالو نکرده‌اند. در نتیجه مخاطب شما نیستند.

5. ریزش مخاطب شدید در پیج‌های فروشی، همیشه رخ می‌دهد

هر کدام از روش‌های بالا که برای جذب مخاطب مورد استفاده قرار گرفته باشند، از فالوور فیک گرفته، تا تغییر موضوع صفحه و… در هر صورت ریزش فالوور در این صفحات زیاد است. این امر هم در نظر الگوریتم اینستاگرام یک کارت قرمز دیگر است. زیرا آنفالو کردن صفحه را به معنی عدم جذابیت مطالب صفحه تعبیر می‌شود و باز هم شانس دیده شدن مطالب و محتوا شما را کاهش می‌دهد.

پیشنهاد برای مطالعه بیشتر و شروع کار در اینستاگرام: راهنما ساخت استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام در 8 مرحله

همه چیز فالوور نیست

حالا می‌دانید که خرید پیج اینستاگرام فایده چندانی ندارد و تنها عدد فالوورهای شما را بالا می‌برد. اما در عوض راه پیشرفت شما را دشوارتر می‌کند و موانع بیشتری بر سر راه موفقیت صفحه شما ایجاد می‌کند. اما عدد فالور، تا وقتی مشتری برای شما ایجاد نکند، بی‌فایده است. با توجه به این توضیحات آیا مخاطب‌سازی راحت‌تر نیست؟

بله، حق با شماست، شروع کار در اینستاگرام و ساخت یک صفحه از ابتدا سخت است و صبر زیادی هم می‌خواهد. ما در کوکو این کار را چندین بار برای مشتریان انجام داده‌ایم. اما از این طریق می‌توانید مخاطب و جامعه‌ای بسازید که مناسب شما و هدف صفحه شماست. اگر می‌خواهید کارها سریع‌تر اتفاق بیفتند، پیشنهاد می‌کنیم بودجه‌ای را که برای خرید یک حساب اینستاگرام کنار گذاشتید را برای تبلیغات درست و اصولی هزینه کنید. به این ترتیب رشد شما سریع‌تر و باکیفیت‌تر خواهد بود و قطعا نتیجه‌ای بهتر از خرید یک پیج آماده با تعداد زیادی فالوور خواهد داشت.

اگر برای راه‌اندازی صفحه اینستاگرام و شروع کار در این شبکه اجتماعی سوال دارید، با مشاوران کوکو کانتنت در تماس باشید.

مشاوره رایگان