Toggle menu
خدمات تولید محتوا متنی کوکو کانتنت

خدمات تولید محتوا متنی شامل خدماتی است که در آن شما به ازای یک محتوای نوشتاری هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید. اما تنها یک نوشته برای موفقیت در بازار رقابتی این روزهای اینترنت کافی نیست. بلکه باید محتوای شما به اندازه کافی جذاب باشد تا مخاطب را به خود جذب نماید، به میزان لازم مفید باشد تا اطلاعات خوبی را به مخاطب منتقل نماید و به حد کافی ترغیب کننده باشد تا مخاطب هدف شما را به یک مشتری تبدیل نماید.

چرا به خدمات تولید محتوا متنی نیاز داریم؟

از آنجایی این روزها یکی از معمول‌ترین راه‌ها برای یافتن خدمات یا کالای مورد نیاز، جستجو در موتورهای جستجو، به خصوص گوگل، است، برای دست یافتن به رتبه‌های بالا در گوگل نیاز به محتوای متنی خوب و کاملی دارید. مجموعه کوکو کانتنت با تیمی از افراد کارآزموده آماده است تا پروژه‌های شما را در زمینه تولید محتوا، به صورت برونسپاری انجام دهد.

اما وقتی صحبت از محتوای خوب است، در واقع این محتوا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در ادامه توضیحات کاملی خواهیم داد:

محتوایی دسته اول

بسیاری از صاحبین کسب‌وکار گمان می‌برند تولید محتوا یعنی کپی‌برداری مطالب از سایت‌های دیگر. اما یک محتوای خوب، غیرکپی و کاملا دسته اول است و اولین بار روی سایت شما انتشار پیدا می‌کند. پس تنها پر کردن سایت کافی نیست، بله برای موفقیت نیاز به محتوایی دسته اول یا به unique (یونیک) دارید.

محتوای تولید شده در کوکو کانتنت، یک محتوای ترجمه‌ای و تالیفی است، یعنی با استفاده از منابع غیرفارسی نوشته می‌شود. اما ترجمه کلمه به کلمه نیست، بلکه یک متنی حاصل تالیف است، در نتیجه  محتوایی دسته اول و غیرکپی است که تنها برای شما نوشته شده است.

شیوایی و خوانایی

محتوای متنی یک نوشته است که باید قوانین نگارشی به درستی در آن رعایت شوند و در عین حال مفهوم را به درستی و سادگی به مخاطب منتقل کنند. محتوای نهایی پس از ویراستاری به دست شما می‌رسد، که نه تنها از نظر فنی و تکنیکی، بلکه به لحاظ نگارشی هم بازدید شده است. همچنین لازم به ذکر است که این محتوا با درک درست از مخاطب، به روش درست تقسیم‌بندی شده است تا خوانایی را بهتر کند.

رعایت قوانین سئو

برای اینکه یک محتوا توسط موتورهای جستجو به خوبی خوانده و شناسایی شود، باید قوانین مختلفی از جمله کلمات کلیدی، تعداد کلمات کلیدی، جایگذاری کلمات کلیدی، استفاده به جا از تیترها و… رعایت شوند، که در اصطلاح به این مطالب «محتوای سئو شده» گفته می‌شود. ما در کوکو کانتنت خدمات تولید محتوا متنی را کاملا بر اساس قوانین موتورهای جستجو بهینه می‌کنیم. این امر شانس شما برای موفقیت در سئو را افزایش می‌دهد.

متنی مفید و متناسب با سلیقه کاربر

موتورهای جستجو، مخصوصا گوگل، تلاش می‌کنند تا هر روز بیش از پیش سلیقه کاربران را شناسایی کنند. در نتیجه محتوای شما علاوه بر رعایت قوانین سئو، باید مطابق سلیقه مخاطبین هدف شما نوشته شود. هرچه متن شما برای کاربر جذاب‌تر باشد، احتمال کسب رتبه بهتر از سمت گوگل افزایش پیدا می‌کند. برای این امر ارائه اطلاعات مفید به کاربر و استفاده از لحن محتوا مناسب و مطابق سلیقه مخاطبین هدف شما از جمله کارهایی است که انجام می‌پذیرد.

محتوایی ترغیب‌کننده

در نهایت در نظر داشته باشید که علاوه بر تمام موارد فوق، هدف شما از تولید محتوا یکی از موضوعات زیر است:

1. برندینگ

2.فروش محصولات

3.فروش خدمات

برای موارد ذکر شده هم باید تولید محتوا متنی به روشی درست انجام پذیرد تا توانایی جذب مخاطب را داشته باشد.

سفارش خدمات تولید محتوا متنی

برای سفارش خدمات کافی است که اطلاعات مورد نیاز خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. همچنین می‌توانید از طریق این لینک با ما در تماس باشید: تماس با ما