Toggle menu

هر سایت دارای بخش‌های مختلفی است که کوکو کانتنت در تمامی بخش‌های خدمات تولید محتوا برای سایت، شما را یاری می‌کند. این بخش‌ها شامل صفحه اول سایت، هدر و فوتر، درباره ما، تماس با ما، توضیحات محصولات و… هستند که در هر سایتی بر اساس هدف و روش کاری که دارد، ممکن است همه موارد ذکر شده یا بخشی از آنها را شامل شود.

محتوای خوب، دسته اول و بهینه شده برای موتورهای جستجو (محتوای سئو شده) در تمامی بخش‌های سایت می‌توانید در ابعاد مختلف به کسب‌وکار شما کمک کند. تولید محتوا یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود که با یک بار پرداخت هزینه برای آن، تا همیشه می‌توانید فوایدش بهره‌مند شوید. در ادامه این متن به توضیح کامل این خدمات و بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم.

خدمات تولید محتوا برای سایت شامل چه مواردی هستند؟

اگر یک وبسایت دارید و به دنبال خدمات تولید محتوا متنی یا تصویری برای آن هستید، در ادامه مجموعه خدماتی که در این زمینه برای شما کاربرد دارند را توضیح خواهیم داد. لازم به ذکر است که تمامی محتواهای ارائه شده توسط کوکو کانتنت یونیک و دسته اول هستند و بر اساس قوانین سئو تدوین می‌شوند. این دو ویژگی در کنار هم می‌توانند کمک کنند تا موتورهای جستجو سایت شما را بهتر و راحت‌تر بررسی کنند و در نتیجه شانس بیشتری برای دست یافتن به مخاطبین هدف خواهید داشت.

1. تولید محتوا برای بخش‌های هسته‌ای سایت

هر سایت دارای بخش‌های اصلی است، بخش‌هایی از جمله صفحه اول سایت، صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما، قوانین و مقررات و صفحه توضیحات هر دسته‌بندی. تولید محتوا برای آنها تنها یک بار انجام می‌گیرد اما اهمیت این صفحات زیاد هستند، چرا که بیشترین تاثیرگذاری در جلب اعتماد مخاطب و هدایت مشتری دارند. همچنین تدوین مطلب مناسب برای بخش‌هایی مانند قوانین و مقررات در پیشگیری از مشکلات آینده شما با مشتریان جلوگیری خواهد کرد. تولید محتوا مناسب برای هر یک از این بخش‌ها ریزه‌کاری‌های مهمی دارد که کوکو کانتنت شما را در تدوین مطالب مناسب برای آنها کمک خواهد کرد.

2. تولید محتوا برای وبلاگ

در دسته‌بندی خدمات تولید محتوا برای سایت، بعد از آماده‌سازی بخش‌های اصلی، نیاز به محتوا در بخش وبلاگ خود دارید. در واقع به جز صفحات اصلی که باید محتوایی سئو شده و ترغیب کننده برای مخاطب داشته باشند، صفحات وبلاگ هم بخش مهم دیگری هستند که می‌توانند مخاطبین جدید برای شما جذب کنند.

در بخش وبلاگ با بررسی کلمات و عباراتی که برای مخاطبین هدف شما جذاب هستند، یک محتوای کامل و مناسب تولید می‌شود که تمامی قوانین سئو در آن رعایت شده‌اند.

3. محتوا برای محصولات

هر کدام از محصولاتی که در فروشگاه خود قرار می‌دهید قابلیت تولید محتوا دارند. این محتوا از دو نظر برای سایت شما مفید است. اول اینکه اطلاعات مفیدی درباره محصول مورد نظر به مشتری منتقل می‌کند که این خود یک نکته ترغیب‌کننده در خرید است. دوم اینکه از نظر سئو یک امتیاز مثبت برای سایت شما به شمار می‌رود.

4. تولید محتوا ویدئویی برای سایت

یکی از بهترین روش‌های انتقال مفهوم به مخاطب، محتوای ویدئویی است. همچنین این محتوا به لحاظ سئو، امتیاز ویژه‌ای برای صفحات سایت شما به شمار می رود. یکی از روش‌های مفید برای موفقیت در سئو تولید محتوا ویدئویی است.

5. ساخت و طراحی اینفوگرافیک

تولید اینفوگرافیک کاربردی یکی از کارهایی در زمینه خدمات تولید محتوا سایت است که می‌توانید برای جذابیت بیشتر محتوا انجام دهید. در واقع اینفوگرافیک یک فایل تصویری است که قابلیت انتقال مفاهیم پیچیده را ساده می‌کند. از آنجایی که ذهن انسان تصاویر را بهتر از نوشته‌ها پردازش می‌کند این نوع محتوا هم برای آموزش و هم برای توضیح مطالب طولانی مفید است.

چرا به محتوا نیاز داریم؟

هر کسی می‌تواند محتوای خوب تولید کند، اما برای محتوای باکیفیت باید به خوبی تحقیق کنید، مخاطبین هدف را بشناسید، براساس تحقیقات انجام شده بهترین لحن محتوا را انتخاب نمایید و محتوایی جذاب تولید کنید تا بیشترین تأثیر را داشته باشد. بازاریابی محتوا یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است که هر کسب‌وکاری یک بار برای آن هزینه می‌کند اما تا مدت‌ها از آن بهره می‌برد.

خدمات تولید محتوا سایت از دو نظر برای کسب‌وکار اهمیت دارد:

اول اینکه اطلاعات مفیدی به کاربران منتقل می‌کند، نیازهای آنها را کشف کرده و پاسخ می‌دهد. محتوای مفید راهکار ارائه می‌دهد، ترغیب می‌کند و مخاطب را هدایت می‌کند.

دوم اینکه به سئو سایت شما کمک می‌کند. یعنی با محتوایی خوب که تمام قوانین سئو در آن رعایت شده است احتمال اینکه توسط موتورهای جستجو به مخاطبین نشان داده شوید بالا می‌رود، بلکه کاربران را ترغیب می‌کنید تا مدت بیشتری در یک وب سایت بمانند، که این یکی از امیتازهای مثبت برای سئو است. به خاطر داشته باشید که SEO شما بدون محتوای باکیفیت به پتانسیل کامل خود نمی‌رسد.

برای سفارش از طریق لینک تماس با ما، روش ارتباطی مورد نظر خود را انتخاب کنید، یا فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.