Toggle menu
خدمات تولید محتوا اینستاگرام

اینستاگرام این روزها یک فضای خوب برای افزایش درآمد و رسیدن به مشتریان بیشتر است. خدمات تولید محتوا اینستاگرام به شما کمک می‌کنند تا در این فضا بهتر و بیشتر و دیده شوید که این امر منجر به رشد درست و اصولی خواهد شد. اگر به این خدمات علاقه‌مند هستند، با کوکو کانتنت در تماس باشید تا بهترین پکیج بر اساس نیاز شما طراحی کرده و ارائه دهیم.

چرا که ایده های خوب برای پست‌های اینستاگرام، به دیده شدن بهتر و بیشتر شما کمک می‌کند و کوکو کانتنت کمک می‌کند تا ایده‌های عالی برای پست‌های اینستاگرام داشته باشید که متناسب با سلیقه مخاطبین هدف شماست.

تولید محتوا برای اینستاگرام چیست؟

برای رشد در اینستاگرام فقط پست کردن چند عکس یا ویدئو کافی نیست. در واقع تولید محتوا در اینستاگرام کاری حرفه‌ای و تخصصی است. در کوکو کانتنت خدمات تولید محتوا اینستاگرام با بررسی همه جانبه مسائل انجام می‌شود که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم. این خدمات، که در یک عبارت «تولید محتوا» خلاصه می‌شوند، شامل مراحل زیر است:

1. بررسی اهداف کسب‌وکار

محتوا باید در راستای هدف کار شما تولید شود. برای مثال اگر کالا یا خدماتی برای فروش دارید، باید مخاطبین مورد نظر شما شناسایی شوند و محتوایی متناسب با سلیقه آنها تولید شود. چنین محتوایی باید توانایی جذب مشتریان شما را داشته باشد و با زبانی ترغیب کننده و مناسب این گروه از مخاطبین تولید شود.

2. انتخاب موضوعی مناسب و ایده تولید محتوا در اینستاگرام در راستای این اهداف

کوکو با یک تیم از افرادی کارآزموده امکان تولید محتوایی مناسب فضای اینستاگرام را خواهد داشت. محتوایی تخصصی و مناسب کسب‌وکار شما که امکان جذب مخاطبینی در راستای هدف فعالیت شما را دارد.

3. بررسی رقبا

هر کسب‌وکار دو دسته رقبا دارد، دسته اول رقبای فعلی شما هستند که مشخصا در حوزه شما فعالیت دارند و مخاطبین هدف یکسانی با شما دارند، دسته دوم رقبای بالقوه‌ای هستند، یعنی افرادی که در حال حاضر رقیب شما نیستند، اما تا حدودی مخاطبین هدف یکسانی با شما دارند و با کمی تغییر جهت می‌توانند به رقیب مشخص و بالفعل شما تبدیل شوند. بررسی رقبا برای فعالیت در هر بستری از مهم‌ترین نکات برای هر کسب‌وکار است. ما در کوکو با بررسی محتوا رقبای شما، محتوایی خاص، یونیک و متناسب با بازار هدف شما را شناسایی.

4. تدوین تقویم محتوا

براساس بررسی‌های انجام شده، موضوعاتی مناسب و جذاب شناسایی می‌شود. سپس برنامه‌ای برای انتشار پست‌ها در نظر گرفته می‌شود. در این برنامه روز و ساعت انتشار پست‌ها مشخص شده است.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، این مطلب را مطالعه نمایید: تقویم محتوا چیست؟

5. تولید محتوا

بر اساس نیاز الگوریتم اینستاگرام و سلیقه مخاطب هدف شما، بر اساس موضوعات تعیین شده روش مناسب برای ارائه محتوای شما در نظر گرفته می‌شود و تولید محتوا در روش مناسب صورت می‌گیرد.

 

تعرفه تولید محتوا برای اینستاگرام

تعرفه تولید محتوا در هر بستری اعم از سایت، اینستاگرام و… به عوامل متفاوتی بستگی دارد.

برای کسب اطلاع بیشتر از تعرفه تولید محتوا در اینستاگرام، می‌توانید صفحه «تعرفه‌ها» را ببینید و یا با پر کردن فرم زیر، برای دریافت آنالیز رایگان و پیشنهادات اقدام نمایید.