Toggle menu

اگر یک سایت دارید اما پیشرفت خوبی در آن حاصل نشده است، احتمالا شما به خدمات ادمین سایت نیاز دارید تا بتوانید آن را به درآمدزایی برسانید. در واقع هزینه برای طراحی و ساخت یک سایت برای کسب‌وکار شما به نوعی سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود اما تا زمانی که فعالیت مناسبی روی سایت صورت نگیرد، مانند مغازه‌ای است که کرکره‌های خود را پایین کشیده و منتظر خرید مشتری‌ها است. در این متن ما خدمات و وظایف یک ادمین سایت را به شما معرفی می‌کنیم.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره کافی است از طریق شماره زیر با ما در تماس باشید:

09353267662

02177952088

ادمین سایت کیست؟

فردی که مسئولیت نظارت بر برنامه ریزی، سازماندهی، ایجاد و انتشار همه محتوا را بر عهده دارد. این شخص به جز خدمات تولید محتوا در سایت در کل سایت شما را مدیریت کرده و کارهای روزانه آن را انجام می‌دهد ادمین سایت است. از مهم‌ترین خدمات ادمین سایت تلاش برای تولید محتوایی است که برای مخاطبان هدف شما جذاب و ارزشمند باشد.

ادمین سایت بستری را فراهم می‌کند تا در اطلاع رسانی بهتر عمل کنید و برای اهداف تجاری به مخاطبان مد نظر خود دستیابی داشته باشید. این شخص با بررسی مداوم، بر اساس شرایط و هزینه‌های مد نظر شما، راهکارهایی را برای بهبود پیشنهاد می‌دهد.

خدمات ادمین سایت چیست؟

مسئولیت اصلی یک ادمین سایت این است که اطلاعات نمایش داده شده در وب سایت را تازه، آموزنده و جذاب نگه دارد. استراتژی محتوا، ایجاد تقویم محتوا، تولید محتوا و مدیریت محتوا کاری است که باید انجام دهد. چنین شخصی نیاز به خلاقیت، مهارت‌های رهبری و توانایی نوشتن دارد و در ادامه به معرفی کامل وظایف این شخص می‌پردازیم:

1. محتوای آنلاین ایجاد و مدیریت می‌کند

ادمین سایت یک متخصص است که محتوای جذابی را می‌سازد که با استراتژی برند همسو است و نیازها و علایق کاربران مختلف را برطرف می‌کند. این محتوا شامل خدمات تولید محتوا متنی از جمله محتوا برای وبلاگ و محصولات است، همچنین ساخت اسلایدرها، پیدا کردن عکس‌های مناسب برای محصولات و وبلاگ و… است.

2. سئو در خدمات ادمین سایت

البته محتوای تولید شده باید بر اساس ویژگی‌های سئو باشد، یعنی محتوا ارائه شده برای توضیحات محصولات و یا وبلاگ باید بر اساس قوانین سئو نوشته شود و برای موتورهای جستجو بهینه شود. در کوکو کانتنت ارائه خدمات سئو بستگی به درخواست مشتری دارد. نوشتن محتوای سئو شده برای محصولات، ارائه محتوا بر اساس کلمات کلیدی مناسب برای جذب مخاطب هدف در بخش وبلاگ، انجام سئو داخلی و خارجی همه از مواردی هستند که می‌توانند در دستورالعمل وظایف ادمین سایت قرار گیرند.

3. نوشتن محتوای جذاب

در نوشتن و تولید محتوا برای سایت، همه چیز فقط سئو نیست، بلکه محتوا باید به شیوه‌ای باشد که برای مخاطب جذاب و مفید باشد و این نیز یکی دیگر از وظایف ادمین سایت و کلا هر تولید کننده محتوا است. یک ادمین سایت علاوه بر اینکه محتوا را می‌نویسد، تصحیح و ویرایش نیز می‌کند. همچنین در برخی از بیزینس‌ها برای اطمینان از محتوای به موقع، یک تقویم محتوایی را تدوین می‌کند.

4. توانایی اجرای کارهای گرافیکی

ادمین سایت شما باید به کارهای گرافیکی آشنا باشد و بتواند بنرهای مناسب را برای شما طراحی و آماده کند. با توجه به اینکه هر سایتی چه در بخش اسلایدر و چه در بخش وبلاگ نیاز به طراحی بنرهایی با موضوعات مختلف دارد، دارا بودن چنین توانایی یک نکته مثبت به شمار می‌رود.

هزینه برای این خدمات چقدر است؟

هزینه خدمات ادمین سایت ماهانه است. اما نیازهای هیچ دو سایتی با هم یکسان نیستند. تعداد محتوای ماهانه و کمیت سایر کارها، بر هزینه خدمات تاثیرگذار است. بر اساس اینکه چه ویژگی‌هایی را از بین خدمات ذکر شده نیاز داشته باشید و یا چه مقدار بودجه برای کارهای ادمین در نظر گرفته باشید، خدمات برای شما تعیین می‌شوند. در واقع هزینه نیز بر اساس انواع و کمیت محتوا و خدمات تعیین می‌گردد

شما می‌توانید از طریق بخش تماس با ما، و یا شماره‌های زیر با کوکو کانتنت در تماس باشید و مشاوره رایگان و همچنین پروپوزال خدمات را دریافت کنید.

09353267662

02177952088

کوکو کانتنت خدمات ادمین سایت حرفه ای و مقرون به صرفه ارائه می‌دهد

دقت داشته باشید که امکان استخدام شخصی که تمام ویژگی‌های ذکر شده را دارا باشد، کار ساده‌ای نیست. همچنین استخدام چنین شخصی، هزینه زیادی برای شرکت شما دارد، در نهایت هم یک نفر نمی‌تواند خدماتی که یک تیم برای شما ارائه می‌دهند را انجام دهد. راهکار بهتر در این بخش، مخصوصا برای بیزینس‌های کوچک و یا کسانی که امکان استخدام یک تیم را ندارند، برون سپاری محتوا است. یعنی شما کارهای خود در بخش سایت را به تیم کوکو کانتنت که خارج از مجموعه شما است می‌سپارید. با این روش هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید و هم خدمات حرفه‌ای یک تیم را دریافت می‌کنید. در نهایت نتیجه کار شما با استخدام یک تیم تفاوتی ندارد، اما خود را درگیر پیچیدگی‌های اداره یک تیم، از جمله مسائل مربوط به بیمه، رسیدگی به کارمندان و… را نخواهید داشت.

اما ادمین سایت چه کارهایی را انجام نمی‌دهد؟

دقت داشته باشید که یک ادمین سایت یک طراح سایت و یا توسعه دهنده وب نیست. در واقع طراح سایت و یا توسعه دهنده وب کسی است که ظاهر و ساختار یک وب سایت را ایجاد می‌کند. در نتیجه برای ایجاد و ساخت وبسایت باید از شخصی که در این زمینه فعال است کمک بگیرید.